środa, 23 stycznia 2013

Lift kartki Doroty_mk

Witam serdecznie w moim pierwszym wyzwaniu jako projektantka Diabelskiego Młyna:)
Ogromnie się cieszę, że mogą współpracować z tak zdolnymi projektantkami i inspirować Was do robienia nowych prac.

Dzisiejsze wyzwanie dla Was dotyczy liftu kartki Doroty_mk. Kartka daje wiele możliwości interpretacji - dlatego zapraszam Was gorąco do zabawy z nami.




A tak przedstawiają  się prace naszego zespołu:

Novinka


Vairatka



Tulipanka


Klaudia



oraz ja czyli Teo





Prawda że cudowna kartka do zliftowania?

Na Wasze prace czekamy do 5 lutego 2013 roku :)
A na koniec przypominam o zasadach  naszych wyzwań.
Instrukcję wstawiania prac znajdziecie TUTAJ









10 komentarzy:

  1. Bardzo mi przyjemnie, że to właśnie moja kartka jest liftowana, dziewczyny z DT stworzyły przepiękne prace :) z góry dziękuję wszystkim liftującym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie liftuje się taką karteczkę :) Z przyjemnością wzięłam udział w wyzwaniu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka inspiracja, aż sie chce! przepiekne prace Doroty i ekipy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że podoba Wam się kartka którą wybrałam do liftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace zespołu i uczestniczek są wspaniałe :)Przepiękna kartka do liftowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace DT no i wspaniała praca Doroty.
    Z przyjemnością się podjęłam wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace są urocze. Cudeńka dziewczyny tworzycie:) Moje pierwsze wyzwanie u Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki można sie nabawić kompleksów

    OdpowiedzUsuń