środa, 2 października 2013

Diabelskie Wyzwanie z TricksArt.pl

Hej, witajcie w październiku!
Dzisiaj po raz kolejny gościnny występ pod szyldem Diabelskiego Wyzwania.
Tym razem jest u nas Misti, właścicielka sklepu Tricksart.pl


Zanim dojdziemy do dzisiejszego wyzwania, przeczytajcie wywiad z Misti:

*  *  *

Powiedz nam coś o sobie:  
Jestem nowa :-) W sieci Misti (withmisti.blogspot.com), w życiu Jowita.
Tworzę, bo jestem uzależniona od procesu tworzenia. Kocham papier, szkło i wszelakie media.
Mam głowę pełną pomysłów i ciągle za mało czasu, by je zrealizować, jak pewnie każdy z nas.


Jaki jest Twój ulubiony styl, kolor, forma?
Poszukuję własnego stylu od zawsze. Fascynuje mnie eklektyzm. Chciałabym przenieść do swoich prac jego lekkość, subtelność, różnorodność, zdecydowanie i ten jedyny, niepowtarzalny pierwiastek siebie który byłby niejako sygnaturą mojej pracy. Wybieram różne formy, poszukuję, kwestionuję...nie pozostaję nigdy przy jednej. Im bardziej intryguje mnie forma, tym bardziej staram się ją poskromić. Kocham wszystkie kolory i niekolory. To właśnie w art journalu odkryłam moc czerni i uważam, że art journal ma ten przywilej by nazywać czerń kolorem.

Co Cię najbardziej inspiruje?
Inspiracja to dla mnie ulotna chwila. Muszę ją zapisać. Najczęściej jest to słowo. Cytat, fragment poezji, czasem słowa któregoś filozofa, albo postaci z gier komputerowych. Lubię przemycić do swoich prac nieco humoru, wtedy sięgam pamięcią do kultowych polskich filmów. Czasem po prostu kupuję gazetkę z mnóstwem reklam kobiecych bibelotów i domowych „niezbędników”.
I wciąż myszkuję w internecie.

Skąd pomysł na TricksArt?
Scrapbooking pokochałam kilka lat temu. Poznałam go dzięki Timboctou. Teraz razem tworzymy
TricksArt. Tricks powstał w naszych głowach bardzo dawno temu, ale zawsze coś stawało nam na drodze. Aż któregoś dnia padła nieodwołalna decyzja.....i wkrótce będziemy świętować roczek.

Co chciałabyś przekazać naszym czytelnikom?
Wiem, że każda/każdy z Was może pochwalić się imponującą ilością prac i ogromnym doświadczeniem, dlatego bardzo dziękuję Dziewczynom z Diabelskiego Młyna za zaproszenie. To dla mnie ogromne wyróżnienie, ale również zobowiązanie.
Patrząc przez pryzmat własnej osoby chciałabym Wam życzyć nieustającej weny twórczej :-)
i dobrej zabawy z nowym wyzwaniem. Z niecierpliwością czekam na Wasze prace.

Pozdrawiam, Misti

*  *  *

A teraz to, po co tu jesteśmy - wyzwanie!
Oddaję głos Misti:

Temat, który chciałabym zaproponować podpowiada sam kalendarz: dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień bez Przemocy i Europejski Dzień Ptaków, więc... 
"Wyraź swoje najpiękniejsze uczucia" i koniecznie dodaj ptaszki-w dowolnej ilości. 
Czekam z niecierpliwością na Wasze prace. Misti.


Na zwycięzcę wyzwania czeka bon o wartości 50 zł na zakupy w TricksArt!



Oto praca naszego gościa:


A tutaj już nasze interpretacje:

Teo



Justt


Żyrafka



Klaudia


Noami



Macie czas do wtorku 15 października do północy żeby wziąć udział w zabawie. Pamiętajcie, że czeka nagroda! Miłej zabawy :)


1 komentarz: