środa, 4 grudnia 2013

Diabelskie wyzwanie z Lemoncraft

Witajcie w kolejnej edycji Diabelskiego Wyzwania :)


Dzisiaj na naszym blogu gościmy Brises, założycielkę Lemoncraft.


Zanim przejdziemy do szczegółów wyzwania, opisu nagrody i inspiracji, przeczytajmy, co Ania - Brises napisała nam o sobie :)

1. Powiedz nam kilka słów o sobie

Nazywam się Ania Zaprzelska, choć pewnie większość z Was kojarzy mnie jako internetową Brises. Od urodzenia jestem wielbicielką sztuk różnych oraz rękodzieł wszelakich - w wieku lat trzech rozpoczęłam przygodę krawiecką tnąc suknię sylwestrową mojej mamy :-) Nożyczek z rąk nie wypuściłam do dziś, przydawały się wielokrotnie i myślę, że tak już pozostanie :-) Tkaniny zamieniłam obecnie na papier przechodząc od miłośniczki patchworków i szmacianych lalek do jakże wymyślnie brzmiącego hobby jakim jest - scrapbooking.

2. Jak zaczęła się Twoja przygoda ze scrapbookingiem?

Moja przygoda rozpoczęła się bardzo prozaicznie - będąc mamą jednorocznego smyka, postanowiłam babciom oraz dziadkom podarować pod choinkę zdjęcia wnuka. Ponieważ jestem wielbicielką prezentów nietuzinkowych, wymyśliłam sobie, że zdjęcia zbiorę do kupki w formie mini albumu. Potem rozpoczęłam przeszukiwanie internetowych zasobów i trafiłam na blog Agnieszki - Mirabeel :-) No i przepadłam z kretesem i tak już zostało :-)

3. Jaki jest Twój ulubiony styl, kolor, forma?

Mam dość długą listę swoich ulubionych :-) Jest ona zmienna i zależna od nastroju :-D
Czasem lubię jasne, ciepłe i pastelowe kolory, a czasem te mocne, soczyste i wyraziste barwy. Często uwielbiam styl shabby chic, ale zdarza mi się też być wielbicielką vintage. Uwielbiam przyklejać całe mnóstwo dodatków tu i tam, kocham nadawać nowe znaczenie przedmiotom zwyczajnym... Nie posiadam swojego własnego stylu i bardzo sobie to cenię :-) Dzięki temu nie szufladkuję mojej osoby w jakikolwiek sposób i robię to, na co akurat mam ochotę :-)

4. Co Cię najbardziej inspiruje?

Inspiruje mnie dosłownie wszystko... Kolory, dźwięki, zapachy, ludzie, miejsca, odczucia.... Jestem bardzo wrażliwa, emocjonalna i zdecydowanie zbyt łatwo się wzruszam :-)

5. Jak narodził się pomysł na powstanie Lemoncraft?
Lemoncraft narodził się z pasji oraz chęci spełnienia własnych marzeń i mam nadzieję, że tak już pozostanie...

6. Co chciałabyś przekazać naszym czytelnikom?
To chyba najtrudniejsze pytanie, jakie mi zadaliście...;-)
No cóż, mogę przekazać Wam jedno - nigdy nie przestawajcie marzyć - jestem dowodem na to, ze marzenia się spełniają :-)

Serdecznie dziękuje za możliwość goszczenia w Diabelskim Młynie, zapraszam do wspólnej zabawy z wyzwaniem, które dla Was przygotowałam :-)

My też dziękujemy Aniu :))

Tematem wyzwania przygotowanego przez Anię jest ŚNIEG.
Stwórzcie dowolną pracę, na której znajdzie się wyraźnie widoczny motyw ŚNIEGU.

Nagrodą w wyzwaniu są dwie pełne kolekcje świątecznych papierów Lemoncraft.


Oto prace, jakie wykonał nasz pracowity Diabelski Zespół:

Teo


Vairatka


Anniko


Noami




Klaudia


Zapraszam do zabawy.
Na Wasze prace czekamy do 17 grudnia do północy.


Pozdrawiam serdecznie :)
Klaudia






1 komentarz: