środa, 11 stycznia 2017

Wyzwanie kolorystyczne Papióra

Witajcie!

Ogromnie się cieszę, że mogę być cz ęścią tak fajnego DT i z nie mniejszą radością przygotowałam dla Was moje pierwsze (w życiu!) autorskie wyzwanie :)

Zapraszam Was więc do wzięcia udziału w wyzwaniu kolorystycznym!
Oto zdjęcie, które mnie zainspirowało do stworzenia paletki kolorów:


a oto sama paletka:


kolory: koralowa czerwień, kawa z mlekiem, beżowy i przygaszony turkus


Mam nadzieję, że Wam się podoba! Bawcie się kolorami, a dla inspiracji obejrzyjcie prace diabelskiego DT!


Zielona Papierówka




BeeQueenie




Anniko




Sllonecznik


Mia




i Papiór, czyli ja



Zainspirowane? To do dzieła!
Na Wasze prace czekamy do 24 stycznia do godziny 23:55.
Dla przypomnienia - zasady są tu.

Zapraszamy i pozdrawiamy!
Papiór i DT :)

3 komentarze:

  1. O rety, Dziewczyny, ale dałyście czadu z tą paletą! Łatwo nie było, głównie przez tą "koralową czerwień", ale musicie mi uwierzyć,że dałam z siebie wszystko i zgłaszam swoją pracę! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie to wyzwanie ;) Nie ma być lekko ;) Super, że dołączyłaś do zabawy :)

      Usuń
  2. I ja spróbuję swoich sił ;) Wyzwanie, to wyzwanie! :)

    OdpowiedzUsuń